Z życia gminy

II Sesja Rady Gminy Turek

 

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym Dz. U. z 2013 r. poz. 594 ze zm.) zawiadamiam, że w dniu 09 grudnia 2014 r. (tj. wtorek) o godz. 16:00, w sali posiedzeń Urzędu Gminy Turek przy ul. Ogrodowej 4, odbędzie się II Sesja Rady Gminy Turek, z następującym porządkiem obrad:

 

  1. Otwarcie II Sesji Rady Gminy Turek i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Przyjęcie protokołu z I Sesji Rady Gminy Turek.
  3. Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Wójta Gminy Turek.
  4. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
  5. Powołanie Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Turek:

  • zgłaszanie kandydatów do Komisji Rewizyjnej;
  • podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Turek.

  1. Wybór Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Turek:

  • podjęcie uchwały w sprawie wyboru Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Turek.

  1. Powołanie składów osobowych stałych komisji Rady Gminy Turek:

  • podjęcie uchwały w sprawie powołania składów osobowych stałych komisji Rady Gminy Turek.

  1. Podjęcie uchwał:

  • w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Turek na lata 2014-2024;
  • w sprawie zmiany budżetu Gminy Turek na 2014 rok;
  • w sprawie udzielenia przez Gminę Turek pomocy finansowej w formie dotacji celowej na rok 2014 dla Powiatu Tureckiego, przeznaczonej na realizację zadań w zakresie utrzymania dróg powiatowych na terenie Gminy Turek;
  • w sprawie wynagrodzenia Wójta Gminy Turek.

  1. Wolne wnioski i zapytania.
  2. Udzielenie odpowiedzi na wnioski i zapytania zgłoszone w czasie obrad.
  3. Zakończenie obrad II Sesji Rady Gminy Turek.

 

Przewodniczący Rady

/-/ Ireneusz Kolenda

 

wersja do druku