II Sesja Rady Gminy Turek
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym Dz. U. z 2013 r. poz. 594 ze zm.) zawiadamiam, że w dniu 09 grudnia 2014 r. (tj. wtorek) o godz. 16:00, w sali posiedzeń Urzędu Gminy Turek przy ul. Ogrodowej 4, odbędzie się II Sesja Rady Gminy Turek, z następującym porządkiem obrad:
- Otwarcie II Sesji Rady Gminy Turek i stwierdzenie prawomocności obrad.
- Przyjęcie protokołu z I Sesji Rady Gminy Turek.
- Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Wójta Gminy Turek.
- Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
- Powołanie Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Turek:
- zgłaszanie kandydatów do Komisji Rewizyjnej;
- podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Turek.
- Wybór Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Turek:
- podjęcie uchwały w sprawie wyboru Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Turek.
- Powołanie składów osobowych stałych komisji Rady Gminy Turek:
- podjęcie uchwały w sprawie powołania składów osobowych stałych komisji Rady Gminy Turek.
- Podjęcie uchwał:
- w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Turek na lata 2014-2024;
- w sprawie zmiany budżetu Gminy Turek na 2014 rok;
- w sprawie udzielenia przez Gminę Turek pomocy finansowej w formie dotacji celowej na rok 2014 dla Powiatu Tureckiego, przeznaczonej na realizację zadań w zakresie utrzymania dróg powiatowych na terenie Gminy Turek;
- w sprawie wynagrodzenia Wójta Gminy Turek.
- Wolne wnioski i zapytania.
- Udzielenie odpowiedzi na wnioski i zapytania zgłoszone w czasie obrad.
- Zakończenie obrad II Sesji Rady Gminy Turek.
Przewodniczący Rady
/-/ Ireneusz Kolenda