Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym
(Dz. U. z 2017 r. poz. 1875 ze zm.) zawiadamiam, że w dniu
23 kwietnia 2018 r. (tj. poniedziałek) o godz. 16:00,
w Urzędzie Gminy Turek przy ul. Ogrodowej 4, odbędzie się
XLV Sesja Rady Gminy Turek,
z następującym porządkiem obrad:
- Otwarcie XLV Sesji Rady Gminy Turek i stwierdzenie prawomocności obrad.
- Przyjęcie protokołu z XLIV Sesji Rady Gminy Turek.
- Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Wójta Gminy Turek.
- Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
- Interpelacje i zapytania radnych.
- Informacja o stanie bezpieczeństwa na terenie Gminy Turek za 2017 rok.
- Informacja o stanie bezpieczeństwa przeciwpożarowego za 2017 rok.
- Podjęcie uchwał:
- w sprawie utworzenia stałych obwodów głosowania oraz ustalenia ich numerów i granic oraz wyznaczenia siedzib obwodowych komisji wyborczych na terenie Gminy Turek;
- w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Turku;
- w sprawie zmiany w budżecie na rok 2018;
- w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Turek na lata 2018-2027.
- Wolne wnioski i zapytania.
- Udzielenie odpowiedzi na wnioski i zapytania zgłoszone w czasie obrad.
- Zakończenie obrad XLV Sesji Rady Gminy Turek.
Przewodniczący Rady
/-/ Ireneusz Kolenda