Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym
(Dz. U. z 2019 r. poz. 506 ze zm.) zawiadamiam, że w dniu
24 października 2019 r. (tj. czwartek) o godz. 16:00,
w Urzędzie Gminy Turek przy ul. Ogrodowej 4, odbędzie się
XV Sesja Rady Gminy Turek,
z następującym porządkiem obrad:
- Otwarcie XV Sesji Rady Gminy Turek i stwierdzenie prawomocności obrad.
- Przyjęcie protokołu z XIV Sesji Rady Gminy Turek.
- Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Wójta Gminy Turek.
- Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
- Interpelacje i zapytania radnych.
- Informacja o stanie bezpieczeństwa przeciwpożarowego za 2018 rok.
- Podjęcie uchwał:
1) w sprawie wyboru ławników do Sądu Rejonowego w Turku na kadencję 2020 – 2023;
- wybór Komisji Skrutacyjnej;
- odczytanie regulaminu wyboru ławników;
- przedstawienie stanowiska Zespołu ds. zaopiniowania kandydatów na ławników;
- przeprowadzenie tajnego głosowania.
2) w sprawie zaopiniowania propozycji cennika na 2020 rok za odzysk i unieszkodliwianie odpadów z grupy 20… - odpady komunalne łącznie z frakcjami gromadzonymi selektywnie.
3) w sprawie udzielenia pomocy finansowej z budżetu gminy Turek dla Powiatu Tureckiego na realizację zadania pn. ”Rozbudowa drogi powiatowej nr 4483P Szadów Pański – Żuki w miejscowości Pęcherzew na długości 1,741 km”.
4) w sprawie zmiany w budżecie Gminy Turek na 2019 rok.
- Wolne wnioski i zapytania.
- Zakończenie obrad XV Sesji Rady Gminy Turek.
Przewodniczący Rady Gminy Turek
/-/ Rady Gminy Turek
- Transmisja XV Sesji Rady Gminy Turek - 24 października 2019 r. godz. 16:00 - cz. I kliknij, cz. II kliknij
- Nagranie video z XV Sesji Rady Gminy Turek - 24 października 2019 r. godz. 16:00 - kliknij
- Imienny wykaz głosowań radnych sporządzony na XV Sesji Rady Gminy Turek w dniu 24 października 2019 r.pdf