XIII Sesja Rady Gminy Turek - 13 lutego 2025 r.

Na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym

(Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 ze zm.)

zawiadamiam, że w dniu 13 lutego 2025 r. (czwartek) o godz. 16:00,

w Urzędzie Gminy Turek, ul. Ogrodowa 4

odbędzie się XIII Sesja Rady Gminy Turek,

z następującym porządkiem obrad:

1. Otwarcie XIII Sesji Rady Gminy Turek i stwierdzenie prawomocności obrad.
1. Przyjęcie protokołu z XI Sesji Rady Gminy Turek.
2. Przyjęcie protokołu z XII nadzwyczajnej Sesji Rady Gminy Turek.
3. Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Wójta Gminy Turek.
4. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
5. Interpelacje i zapytania radnych.
6. Podjęcie uchwał:

- w sprawie wyrażenia zgody na ustanowienie służebności przesyłu na rzecz ENERGA – OPERATOR S.A.
- w sprawie nadania nazwy ulicy w miejscowości Korytków;
- w sprawie ustalenia zasad nieodpłatnego przejmowania na własność Gminy Turek nieruchomości stanowiących drogi wewnętrzne;
- w sprawie przekazania do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Poznaniu skargi na uchwałę Nr XXXIV/217/02 Rady Gminy Turek z dnia 20 czerwca 2002 r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranych terenów pod zalesienie na obszarze Gminy Turek oraz udzielenia odpowiedzi na skargę;
- w sprawie przekazania do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Poznaniu skargi na uchwałę Nr XXXIV/217/02 Rady Gminy Turek z dnia 20 czerwca 2002 r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranych terenów pod zalesienie na obszarze Gminy Turek oraz udzielenia odpowiedzi na skargę;
- w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Tureckiego;
- w sprawie zmian w budżecie Gminy Turek na 2025 rok.

7. Wolne wnioski i zapytania.
8. Udzielenie odpowiedzi na wnioski i zapytania zgłoszone w czasie obrad.
9. Zakończenie obrad XIII Sesji Rady Gminy Turek.

Przewodniczący Rady Gminy Turek

/-/ Ireneusz Kolenda