Informacja w sprawie powołania Komisji Losującej - Nabór uzupełniający na wykonanie instalacji kolektorów słonecznych
Zarządzenie Nr 65/2022
Wójta Gminy Turek
z dnia 22 sierpnia 2022 r.
w sprawie powołania Komisji Losującej oraz zasad przeprowadzenia publicznego losowania deklaracji w naborze uzupełniającym na wykonanie instalacji kolektorów słonecznych w związku z realizacją zadania pn.: „Budowa instalacji fotowoltaicznych i kolektorów słonecznych do produkcji energii ze źródeł odnawialnych na terenie Gminy Turek”
Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 559 ze zmianami), Wójt Gminy Turek ustala co następuje:
§ 1
Termin publicznego losowania ustala się na dzień 22 sierpnia 2022 r. (poniedziałek) na godzinę 12:00.
§ 2
Losowanie odbędzie się na Sali Posiedzeń Urzędu Gminy Turek (pokój nr 29).
§ 3
Losowanie przebiegać będzie w następujący sposób:
- Przygotowane na podstawie złożonych deklaracji kartki z informacją zawierającą imię i nazwisko mieszkańca oraz jego adres zamieszkania, zostaną złożone w taki sposób, aby uniemożliwiały odczytanie ich zawartości oraz umieszczone w przezroczystym pojemniku.
- Członek komisji losować będzie kartki, które w kolejności zapisywane będą w tabeli, która zostanie opublikowane na stronie internetowej Gminy Turek.
§ 4
Losowanie jest publiczne i dostępne dla wszystkich zainteresowanych osób.
§ 5
Powołuje się Komisję Losującą, zwaną dalej komisją w następującym składzie:
- Katarzyna Skotarek - Przewodniczący
- Anna Brożek - Sekretarz
- Cyntia Jafra-Dzikowska - Członek
§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy Turek
/-/
Karol Mikołajczyk