Konkurs na „Najciekawsze Sołeckie, Osiedlowe lub Działkowe Stoisko Dożynkowe”
Dożynki miejsko - gminno - parafialne
31 sierpnia 2014,
TUREK, Ośrodek Sportu i Rekreacji
Regulamin konkursu na „Najciekawsze Sołeckie, Osiedlowe lub Działkowe Stoisko Dożynkowe”
Celem konkursu jest rozbudzenie zainteresowania wsią, osiedlem, najbliższą okolicą, promocja dorobku społeczno-kulturalnego wsi, osiedla, aktywizacja i integracja lokalnej społeczności.
- Organizatorami konkursu są: Urząd Miejski w Turku, Urząd Gminy w Turku, Miejski Dom Kultury w Turku.
- Do konkursu mogą zgłaszać swoje stoiska Sołectwa, Samorządy Osiedlowe i Ogródki Działkowe gminy i miasta Turek, które pisemnie zadeklarowały swój udział w konkursie.
- Oceny stoisk dokona jury powołane przez Organizatorów. Decyzja jury jest ostateczna.
- Jury dokona oceny stoisk według następujących kryteriów:
- estetyka stoiska,
- pomysłowość, oryginalność wykonania stoiska,
- wkład pracy,
- produkty tradycyjne i lokalne,
- różnorodność prezentowanych wyrobów, produktów (kulinarnych, artystycznych, rzemieślniczych, rolniczych)
- elementy symboliki i tradycji ludowej.
- Jedno Sołectwo, Samorząd Osiedlowy lub Ogród Działkowy może przygotować jedno stoisko.
- Sołectwa zainteresowane udziałem w konkursie powinny złożyć wypełnioną kartę zgłoszenia do Urzędu Gminy w Turku, pokój nr 17, do dnia 25 sierpnia br.
- Samorządy Osiedlowe i Ogrody Działkowe zainteresowane udziałem w konkursie powinny złożyć wypełnioną kartę zgłoszenia w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego lub w sekretariacie Miejskiego Domu Kultury w Turku do dnia 25 sierpnia br.
- Laureatom konkursu zostaną przyznane nagrody. Organizatorzy przewidują nagrody pieniężne za I, II, III miejsce oraz wyróżnienia. Ponadto każde stoisko otrzyma pamiątkowy dyplom za uczestnictwo w dożynkach.
- Dodatkowe informacje o konkursie można uzyskać pod numerami telefonów: Urząd Miejski: 63 289 61 42 ; Urząd Gminy: 63 279 40 82; Miejski Dom Kultury: 63 280 00 20.
Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału