LII Sesja Rady Gminy Turek
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym
(Dz. U. z 2018 r. poz. 994 ze zm.) zawiadamiam, że w dniu
13 listopada 2018 r. (tj. wtorek) o godz. 16:00,
w Urzędzie Gminy Turek przy ul. Ogrodowej 4, odbędzie się
LII Sesja Rady Gminy Turek,
z następującym porządkiem obrad:
- Otwarcie Sesji Rady Gminy Turek i stwierdzenie prawomocności obrad.
- Przyjęcie protokołu z XL Sesji Rady Gminy Turek.
- Przyjęcie protokołu z XLI Sesji Rady Gminy Turek.
- Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Wójta Gminy Turek.
- Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
- Interpelacje i zapytania radnych.
- Podjęcie uchwał:
- w sprawie wysokości podatku od nieruchomości na 2019 rok.
- w sprawie zwolnień w podatku od nieruchomości na 2019 rok.
- w sprawie obniżenia ceny skupu żyta do wymiaru podatku rolnego na 2019 rok.
- w sprawie określenia stawek podatku od środków transportowych na 2019 rok.
- w sprawie opłaty targowej na 2019 rok;
- w sprawie aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy Turek;
- w sprawie określenia zasad udzielania dotacji celowej, trybu postępowania o udzielenie dotacji z budżetu Gminy Turek spółkom wodnym i sposobu jej rozliczania;
- w sprawie zmiany w budżecie na rok 2018;
- w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Turek na lata 2018-2027.
- Wolne wnioski i zapytania.
- Udzielenie odpowiedzi na wnioski i zapytania zgłoszone w czasie obrad.
- Zakończenie obrad LII Sesji Rady Gminy Turek.
Przewodniczący Rady
/-/ Ireneusz Kolenda