I Sesja Rady Gminy Turek IX kadencji - 6 maja 2024 r.
Na podstawie § 3 Postanowienia Nr 424/2024 Komisarza Wyborczego w Koninie I z dnia 21 kwietnia 2024 r. w sprawie zwołania pierwszych sesji Rad Miast i Gmin z terenu właściwości Komisarza Wyborczego w Koninie I wybranych w wyborach do rad gmin zarządzonych na dzień 7 kwietnia 2024 r.
zawiadamiam, że w dniu 6 maja 2024 r. (tj. poniedziałek) o godz. 16:00,
wUrzędzie Gminy Turek przy ul. Ogrodowej 4,
odbędzie się I Sesja Rady Gminy Turek,
z następującym porządkiem obrad:
1. Otwarcie I Sesji Rady Gminy Turek.
2. Wręczenie radnym zaświadczeń o wyborze na Radnego Gminy Turek.
3. Złożenie ślubowania przez Radnych.
4. Wręczenie zaświadczenia o wyborze na Wójta Gminy Turek.
5. Złożenie ślubowania przez Wójta Gminy Turek.
6. Stwierdzenie quorum.
7. Uchwalenie porządku obrad.
8. Wybór komisji skrutacyjnej.
9. Wybór Przewodniczącego Rady Gminy Turek:
a) zgłaszanie kandydatów na Przewodniczącego Rady,
b) przeprowadzenie tajnego głosowania na Przewodniczącego Rady.
10. Przejęcie prowadzenia obrad przez Przewodniczącego Rady Gminy.
11. Wybór I Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Turek:
a) zgłaszanie kandydatów na I Wiceprzewodniczącego Rady,
b) przeprowadzenie tajnego głosowania na I Wiceprzewodniczącego Rady.
12. Wybór II Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Turek:
a) zgłaszanie kandydatów na II Wiceprzewodniczącego Rady,
b) przeprowadzenie tajnego głosowania na II Wiceprzewodniczącego Rady.
13. Dyskusja – wolne wnioski.
14. Zamknięcie I Sesji Rady Gminy Turek.
Sekretarz Gminy Turek
/-/ Gabriela Kolenda
Do pobrania:
- Transmisja I Sesji Rady Gminy Turek - 6 maja 2024 r. godz. 16:00 - kliknij
- Nagranie video z I Sesji Rady Gminy Turek - 6 maja 2024 r. godz. 16:00 - kliknij
- Imienny wykaz głosowań radnych sporządzony na I Sesji Rady Gminy Turek w dniu 6 maja 2024 r. godz. 16:00 - kliknij